Baca kisahku dari BAWAH Ke ATAS

Thursday

Jerawat yang dirindui...

Semenjak tingkatan 2, aku kenali jerawat dan ia sangat intim denganku. Walaupun ia suka padaku(hehe), namun, aku benci padanya dan berusaha menjauhkan diri daripadanya. benci!!!

Pelbagai usaha dilakukan, ini termasuk pelbagai teknik dan ubat pembunuh jerawat (yang tak GUNA!!!) pernah aku gunakan . Kadangkala aku muhasabah, dan rasakan ini balasanku kerana suka bunuh semut suatu ketika dahulu. h0h0! =P

Apabila gn satu jenis ubat, aku dapati ia biasanya berkesan selama beberapa minggu, kemudian jerawat jadi sangat sial. Penjelasan kepada fenomena ini akan ku terbitkan kemudian.

Sehingga meningkat ke universitas, aku tidak putus asa, kerana jerawat masih ada. Namun, sorg kawan ku telah cadangkan sejenis ubat yg sgt simple namun dikatakan bereputasi. Aku pun cuba sbg langkah terakhir dlm mcari ubat penawar.

No comments: